[-] 11/2017 [+]

Dan Hrudka (nar. 18.11.1972),
Zuzana Hammersch- miedtová (nar. 21.11.1981),
Monika Blažková (nar. 01.11.1984) a
Bára Skalická (nar. 06.11.1983).

Svátek slaví tento měsíc:

Otmar Vobejda (16.11.),
Martin Vávra (11.11.),
Romana Železná (18.11.),
Alžběta Sacherová (19.11.),
Ondřej Fiala (30.11.),
Martin Beneš (11.11.) a
Nikol Benešová (20.11.).

Motodovolená: Expedice YPLA 2010 den 10.

Středa 28. 7. 2010 - Den 10

Penzion má papírové stěny, a tak nespavec Syky ráno poslouchá hovory od vedle od Myšáků. Až do doby, než šel Myšák do sprchy, čímž prvně jmenovanému způsobil psychický šok, protože si Syky myslel, že na něj někdo z kýble leje vodu.

Zuzu začíná hned ráno s telefonováním a sháněním gumy. Jde to jako po drátkách: Reifen John pneu zajistí a zítra odpoledne bude připravena v Kufsteinu na přezutí.

Nicméně Myšák pro dnešek zůstává na farmě u Miss Ellie. S ním pochopitelně i Zuzajda, jeho věrná družka (údajně si dali v Kössenu romatickou procházku, kávu, buchtu a návštěvu infocentra, kde byly informatičky oblečeni v gindrlu).

Zbylá část výpravy se odděluje a jede omrknout vůdcovo Orlí hnízdo do Berchtesgadenu. Petruška už tam byla jako malá (tedy ještě menší), takže nás připravuje na to, že tam nic není.

Cesta, je krátká (asi 75 km), ale krásná. Klikatá cesta lesem, kde se dá jezdit přesné zatáčky s větším poloměrem naší cestovní stovkou.

Dobrý je, že tu jsou značky s povolenou rychlostí pro tanky: 70 km/hod a 30 km/hod, když se dva potkávají. Dodatečně bylo kronikáři sděleno, že to snížení rychlosti se týkalo nosnosti mostů.

Na Orlí hnízdo se musí autobusem od velkého parkoviště, kde je část vyhražená jen pro motorky. Tam drsně parkujeme a jako jediní motorkáři za parkování taky zaplatíme v automatu.

Dostat se nahoru taky není žádná legrace. Všude se tu motají stovky lidí, aut a autobusů.

Nakonec jsme systém pochopili a zakoupili vstupenky. Bohužel na nás vyšel až autobus zhruba za hodinu.

V restauraci si proto dáváme gulášovou polévku a nealko pivo. Očumujeme lidi a je tu taková všehochu:

• Hodně Čechů
    • Spousta Němců či Rakušáků
    • Motorkáři, vč. prospekta č.1 nějakých finských MC´s
    • Obsluha v krojích
    • Fašouni oblečení v Lonsdale

Cesta nahoru je 6 km pořád do kopce cestou, kterou tu vybudovala strana pro Ádu společně s objektem nahoře. Je to úžasná vyhlídka.

I příjezd je efektní. Stometrová chodba do skály a obrovský výtah vykládaný mosazí. Sem když přijel nějaký státník, tak už v momentě příchodu se musel cítit jako nula. A že sem jezdili. Takový Tiso tu byl dokonce každý rok.

Samotná stavba je hezká, ale moc komerční. Udělali z ní prachsprostou restauraci, místo toho, aby tu bylo muzeum hrůz války a zrůdnosti režimu. Teda, je tu pár fotek a v televizi běží smyčka o průběhu stavby, ale to je všechno.

Nicméně vyhlídka je krásná, tak si to užíváme. Přemýšlíme jak to tady dělali s vodou, fotíme se, kupujeme nášivky a pěšky jdeme k autobusu na cestu dolů.

Nasedáme na motorky a začíná pršet. D隝 není nikterak hustý, ale vytrvalý. Do Kössenu už vjíždíme celkem mokří, ale musíme do kebabárny za našim Turkem. Předkrm Kariwurst, potom kebab plate se salátem a hranolkama. Vynikající, jak jsme čekali.

Franta s Turkem navázal družbu, takže jsme vítáni i zítra.

Bereme jeden kebab Zuzce na pokoj a dojíždíme posledních pár set metrů do Dallasu.

Cestou potkáváme Myšáka, který na nás volá, že jde nakoupit zásoby, když tu budeme ještě další dva dny.

Při večerní seanci nad mapami nicméně zjišujeme, že zítra už se musíme začít vracet k domovině, abychom pak neměli moc dlouhé úseky.

Zuzka pouští hudbu na přání, Petruška zapaluje svíčky a balkón dostává tu pravou atmosféru na vypití dvoudenních zásob. je jasné, že vedle ubytovaní rakouští senioři si na balkón opět netroufnou.

Večer jsme z balkónu shlédli drezůru koní. Miss Ellie totiž zjistila, že jí utekl kůň z ohrady. Když ho přeprala a vrátila ho do ohrady, tak se zjevil Myšák s děvčaty a utekli oba koně! A ještě s sebou vzali zábrany a elektrickou ohradu. Další osud koní není kronikáři znám.

Nicméně je známo, že holky naučily králíky panáčkovat.

Finalizujeme plán na zítřek a jdeme spát v pokoji.

Fotogalerie
Ranní procházka
Před nástupem do autobusu na Orlí hnízdo
Orlí hnízdo
Plánování
Ustájení
To ještě Miss Ellie koně měla ...
Myšák alá kůň
Diskuze
Doposud nebyl vložen žádný příspěvek
Přidat příspěvek
Autor
Text příspěvku
9 méně 9 = ?

© SPŠC 2001 - 2017 † Design Green Cat Hosted by UNLIMITED s.r.o.