[-] 08/2018 [+]

Alena Špačková (13.08.),
Johanka Rédlová (21.08.) a
Petra Cmíralová (17.08.).

Motodovolená: Expedice YPLA 2010 den 11.

Čtvrtek 29. 7. 2010 - Den 11

Ráno snídáme a před devátou hodinou Zuzu nedočkavě volá Reifen Johnovi. Pneumaitka ještě nedorazila.

Nervozitu zaháníme různě: Franta se pořád sprchuje, Syky dospává noční bitku s mouchou, holky koukají na Frana Drebina v němčině a Myšák neustále opakoval smyčku: „Zavolej tam!“ a štupoval si podkolenky.

S mouchama se v noci nepral jen Syky. Zuzka jich údajně pšt zabila a jednu „ušukala“ s Myšákem.

Dvouleté německé miminko (zřejmě vnučka Miss Ellie) si s námi chtěla pořád hrát, by si myslela, že jsme na pohřbu. Pořád mumlala, že jsme „blau“, by jsme byli všichni v černém. I tak se ale Myšák diví: „Ty vole, to je postřeh“.

Miss Ellie vykopla holky, že mají vyklidit pokoje. Zatímco chudáci kluci mokli na motorkách, holky si v cukrárně dávaly horkou čokoládu a meruňkový, resp. švestkový koláč.

Poplach! Guma dorazila po desáté. My hoši vyjíždíme směr Kufstein - vstříc dávce deště. Myšák neomylně naviguje a město plynně míjíme po dálnici. Vracíme se centrem zpět, a pak zase do centra po radě v servisu aut.

V pneuservisu nám po příjezdu oznámili, že musíme počkat do jedné, až přijde odborník na motorky. To odmítáme mumlajíce, že nám moknou holky před hotelem! A servisáci, že teda jo, že když jim pomůžeme, tak se jde hned na věc. Kolem motorky se motá 6 lidí. Hlavní mechanik je Myšák, který rozdává jasné pokyny jako grosse, kleine (klíč), imbus a podobně. Johnovi hoši mezi tím také mumlají, občas prohodí něco anglicky se Sykym. Hotová evropská pospolitost v praxi. Chlapci dokonce i vtipkují a přináší gumu tak širokou, kam až oko dohlédne.

Dílo se podaří a Myšák může zaplatit necelých 300 € a pokračovat v show, když chtěl novou gumu obrousit metodou ohřevu před vchodem. Ihned vyběhli všichni zaměstnanci a užasle zírali. Pak tleskali a nakonec řvali nadšením. Syky jim při tom vysvětlil, že Myšák je několikanásobný dragsterový šampion!

Mechanici a zákazníci si nakonec vymohli i druhý ohřev, pak se s Myšákem fotili, nechali si ho podepisovat a při odjezdu mávali a plakali dojetím. (Pozn.: Tato příhoda je kronikářsky mírně dobarvena).

Vracíme se zpátky pro holky do penzionu a pořád leje. Nakládáme kufry a holky a jedeme k našemu indickému Turkovi na kebab. Turek nás vítá každého potřesením pravicí a připravuje nám nesmírné lahůdky.

Dobře najezeni vyrážíme s cílem dojet - v ideálním případě - do Strážného a za hranicemi se ubytovat.

V Německu stavíme u úplně nejvíc psycho benzínky, jaká existuje na týhle malý modrý kulatý planetě. Agip v raději již zapomenutém německém městě. Šílená prodavačka mluví tak rychle, že se směje i místní zákazník. Absolutně nepřijímá naše pokyny, jak připravit kafe a na Myšákovo naléhání „hajze wasr“, abychom si z pidi kafe udělali normální porci, nám dala kelímek s vodou. Vše ještě vyšperkovala tím, že klíč od záchodu nepředala Frantovi s obvyklým plyšákem na klíčích, ale s desetilitrovým kanystrem! Atmosféru dolaďoval člověk, který připojil cisternu k nádrži, neuzemnil ji a do kohoutku začal bušit kladivem. Syky ví, jak hoří pumpa, a tak prcháme.

Myšák u pumpy stihne i filozofické zamyšlení na téma, jak jsou holky hodný, že za nás chudinky musí přemýšlet: „To jsou osobní asistentky, jako mají umělci. Ty jsou taky jinak úplný debilové.“

Během cesty se umoudřilo počasí a překvapivě rychle nám to ubývalo. V půl osmé už večeříme ve Vimperku a padá odvážný návrh: „Pojeďme dojet za dědou na chatu.“ Pod podmínkou, že si Syky vezme mikinu to nakonec povoluje i Sykyho majitelka.

Návrat do Čech je strašidelný jako vždy: Kurvy, bordely, kasína, cikáni rozebírající auta. To je hnus ostuda, strašný průšvih tý naší krásný země. Člověk se musí stydět.

Hned za hranicemi jsem vlastně ještě volali Malinkýmu, který tu někde musí bydlet. Radostně souhlasí a už chystá ubytování a občerstvení. Bohužel se však ukazuje, že je to k němu celkem daleko mimo trasu. Musíme mu to vynahradit na závodech!

Cesta probíhá překvapivě v pohodě. Nikde žádný auta. Myšák dokonce navrhuje, že bychom měli jezdit jenom v noci a přes den chlastat. Bůhví jestli je to možné, protože není jasné, kdy chce spát a střízlivět?

Na samém závěru jsme si dali ještě motokrosovou vložku v Jarovském potoku a vrhli se na dědu a jeho zásoby rumu a piva.

Holky měly po dnešní etapě tak rozbité zadky, že by i Sigmud Freud zaplesal. Zůza totiž výlet chtěla zakončit citátem z Vrchní prchni a pravila: „Svěrače svírají“ Inu podvědomí je podvědomí.

Fotogalerie
Autor
Text příspěvku
8 spolu s 3 = ?

© SPŠC 2001 - 2018 † Design Green Cat Hosted by UNLIMITED s.r.o.